Aktiesnakken — Marts 2016
-
Du vil ikke give direkte aktieanbefalinger, men lad mig så spørge på en lidt anderledes måde. Hvilke aktier ser du størst potentiale i/forventer du vil stige mest i år? Du har snakket en del om laksesektoren, herunder bakkafrost, og ellers kan jeg forstå du er hooked på fing og gen.
-
Beklager forrige besked, troede jeg kunne lave et nyt afsnit ved at trykke enter. Dog endte den med at sende beskeden...
-
Laksesektoren er ingen hurtigløber, men er stabil i generel modgang. Genmab er min største position den venter jeg mig meget af. Fingerprint det samme. Her er jeg dog super opmærksom på konkurrentsituationen.
-
"Hurtigløbere" er jo selvfølgelig også forbundet med højere risiko, det er jeg klar over. Hvad er din favorit i denne kategori, hvis jeg ville tage en frimærkeposition til min portefølje?
-
Og ift. bakka/fing/gen, er det så de 3, du ville gå tungest ind i, hvis du ikke havde kapital nok til, at kunne lave en relativt stor risikospredning?
-
Bioporto har jeg i hvert fald lagt mærke til, at du supplerer op i, når kursen dykker fra de 5.

-
Den skal helst dykke under 4 før jeg køber lidt ekstra.
-
Du kan følge med her Benjamin: http://www.proinvestor.com/boards/72864/Portefoeljer-frimaerker-boblere-og-sektorfokus
-
Madsk..Den er hidsig når den endelig løfter sig.
-

-
Fik du hilst igen?
-

-
Øger besøget eksporten?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind