Aktiesnakken — Februar 2016
-
Protector holder da udmærket - en 3-4 % i udbytte og en 10-15 % i årlig kursstigning er nok hvad man skal forvente herfra. Tiderne med +100 % årligt på kursen kommer ikke mere. Den har indhentet P/E efterslæbet i rimelig grad.
-
Dog stadig ekstremt attraktiv pga. de fundamental forhold. Kan også være jeg skal prøve at hype den norske krone?
-
Ja NOK er ikke sjov. I hvert fald på den korte bane. På den længere bane betyder faldet i NOK jo en konkurrencefordel for Protector på exportmarkederne fordi de har en stor del omkostninger i NOK
-
Nej det er mere deres ledelse, udvikling af egne IT-produkter, omkostninger til revisor, advokat, børsnotering etc.
-
Nu ikke så negativ min ven
Det er en god dag, solen skinner her i Nordjylland, aktierne stiger også for det meste AaB vinder over FC Midtjylland i aften -
@investor1989 regner du med at aktiekursen vender når vi får årsregnskab for Mols i næste uge? Og vil du stadig fiske op hvis vi kommer ned i kurs 40 feks?
-
Regnskabet påvirker ikke kursen.. Aktien er jo ikke styret at fundamentalerne i selskabet mere
-
jeg overvejer stadig at købe mere ind, men afventer nok til starten af april før jeg bestemmer mig. Sælger dog ikke
-
http://finans.dk/live/opinion/ECE8477612/molslinien-afnotering-koster-investorer-600-mio/?ctxref=fplive Per Hansen fra nordnet kommentere Mols
Linien -
Hexagon nu oppe 22% på dagens meddelelse.

-
Velkommen til susgaard91.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind