Aktiesnakken — Februar 2016
-
Glæder jeg mig til at høre, Hegu ! Zealand ligger i porteføljen
-
Novo skal meget længere ned ser det ud til, falder nu som en sten når us kommer til så... dollarkrydset nærmer sig 1,12 skidt for Novo
-
Jeg samler stort set altid op i Novo på tilbagefald. Jeg har vist ikke solgt nogen de seneste 15 år.
-
Det aner jeg ikke. Havde en tyrkertro på at 350 var gulvet i går.
-
Zealand Pharma Britt Meelby Jensen peger på følgende
" Registreringsansøgningen og brugen af prioritetskuponen, som Sanofi havde købt for USD 245 mio. til at nedbringe den forventede regulatoriske behandlingstid med fire måneder, er for mig at se et tydeligt bevis på Sanofis stærke tiltro til kombinationsproduktet, som indeholder lixisenatid, uagtet den igangværende patentsag,"
-
327,9 og jeg gider ikke supplere, føj en katastrofe
-
-
når $ falder falder novo også
-
Ja de 2 ting hænger nøje sammen da det går ud over indtjeningen
-
Linkedin får tæsk med -25 % aftermarket. Twitter, Yahoo, Amazon har også fået tæsk.
-
Google vinder mere og mere
-
God morgen.

-
God morgen ...

-
bare vent - i næste uge kommer der et massivt dyk pga kinesisk nytår ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind