Aktiesnakken — Januar 2016
-
Transaktionen bliver nok gennemført I løbet af januar
-
Ikke umiddelbart MrEbbe.
-
-
Ugebrev: Veloxis, Zealand og Bavarian mulige 2016-kursvindere
Blandt de 18 danske aktier, som Økonomisk Ugebrev Formue placerer i gruppen sundhedssektoren, peger ugebrevet på tre mulige kursvindere.
(medwatch.dk)
-
MUFC Oberranven, har du et link angående BAVA's børsnotering på Nasdaq?
-
Niclas-se på Bavas hjemmeside.
-
Hvad beløbet skal bruges til? Øge hastigheden i forskning på RSV og CV301. Samtidig lugter det af, at der kommer yderligere ordrer på Imvamune og Ebola, hvis prod fac skal udvides. Genmab foretog også en emission for et år siden, og ingen forstod hvorfor
-
Samtidig står man bedre i forhandlinger med BIG-pharma, hvis kapitalberedskabet er stærkt.
-
Det der undrer mig er, at bestyrelsen endnu ikke har godkendt dette!
-
Jeg takker. Men hvis bestyrelsen ikke har godkendt det, hvorfor så melde det ud? For at trække flere investorer til?
-
Det forstår jeg heller ikke. Nogen der har et bud på dette, altså at bestyrelsen ikke har godkendt
-
RSV resultat kommer snart. Hvis positivt, så vil de måske starte et fase II/III studie snart, og køre det i mål alene. Det er sikkert dyrt. Men husk på, at for ca. 1 år siden, blev amerikanske biotekselskaber opkøbt for det doppelte af Bavarians market cap. Disse havde kun RSV. BAVA har meget andet. Det var i den forbindelse, at Chaplin i en artikel i Børsen udtalte, RSV er vort mest værdifulde aktiv!
-
Det er den samme model her tror jeg.
-
Artiklen var i Børsen den 12. marts 2015, for dem der har interesse.
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind