Aktiesnakken — Januar 2016
-
God formiddag.

-
God dag, det der gik bedst for mig i 2015 var mad, øl og medicin: Orkla, Rbrew og Novo. Olie gik helt galt: Dno, Bwo og Mærsk. Er der nogle der kunne foreslå nogle aktier til 2016??
-
Jeg vil foreslå Bavarian. Du kan es hvorfor i mit debatoplæg, der godt nok er et par måneder gammelt, men stadig lige aktuelt. Du kan også lytte til Helge, på BørsenPlay hvor han flere gange har omtalt Bavarian.
-
Tak, det vil jeg undersøge.
-
Mine større picks er Genmab, Bavarian, Novo, Zealand Pharma, Fingerprint Cards og
Bakkafrost. -
Velkommen til Den interesserede dani854f.

-
God morgen.

-
Link til creccos fremragende indlæg: http://www.proinvestor.com/debat/73979
-
Velkommen til Sirpopeye og Guldkalv.

-
Velkommen til Valuar.

-
Thomas:
-
du spurgte igår til tidsfrister ifm afnotering af Mols. Af værdipapirlovens par 25 fremgår ikke nogen frist. Men da fondsbørsen godkendte afnotering af affitech gav de et varsel på 45 dage. (7. sep 2012 til 22. oktober 2012)
-
God morgen.

-
Karbold..Det ser spændende ud, men vi kan vist ikke rigtigt konkludere noget Next deltagelse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind