Aktiesnakken — December 2015
-
Lyder fornuftigt.
-
En fed årsafslutning med FING +13%, Bakka + 3,5%, Hexagon + 8%..

-
Velkommen til ccschou.

-
http://www.globalresearch.ca/a-crisis-worse-than-isis-bank-bail-ins-begin-your-life-savings-could-be-wiped-out-in-a-massive-derivatives-collapse/5498376 En uhyggelig artikel af Ellen Brown, forfatter til 12 bøger der prøver at forklare den økonomiske virkelighed i gansterbankerne for almindelige mennesker.
-
hvor på siden kan man prøve at handle med aktiver? læste noget om der var et slags spil med virtuelle penge?
-
God morgen.

-
Forstår ikke dit spørgsmål Victor.
-
Tak Hya. Smileys kan man aldrig få nok af.

-
Tak for gode indspark, råd, debat og chat til alle. Godt nytår.

-
Velkommen til victorvillesen og HansenInv.

-
Velkommen til Krokodillen.

-
Godt nytår folkens! Helge, jeg har tænkt på, hvad din strategi er, når du fx supplerer i Bakkafrost eller Fingerprint. Jeg har ofte læst, at du har suppleret på fald, men det må give en stor beholdning, hvis der ikke sælges ud løbende. Har jeg ret i, at du typisk ligger med en lang position i disse selskaber, og det du supplerer i aktierne sælges igen indenfor en rum tid, så du er klar til at supplere på nye fald?
-
Jeg har jo mange porteføljer privat, i familie og firmaer jeg ejer helt eller bare har ejerandele i. Når jeg så supplerer på fald, så kan det typisk være der, hvor jeg ikke har så mange af den pågældene aktie i forvejen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind