Aktiesnakken — December 2015
-
Tak i øvrigt. Har lige anbefalet din anbefaling af kommentarsporet.

-
Velkommen til easteast.

-
Det fortalte jeg om i Millionærklubben i går.
-
Der er kommet mange svenske småselskaber til med massiv pump&dump på Facebook.
-
Hvilke danske selskaber er ramt af dette crecco (jeg er ikke med i de pågældende facebookgrupper).
-
Det er ikke mit indtryk at "nye investorer" skræmmes væk. De strømmer ind i f.eks. gruppen "Aktieporteføljen" på Facebook.
-
Bakkafrost slutter også godt af i år.
+4,27% -
Jeg læser selv lidt med i Aktieporteføljen, og 90% af snakken går på pump'n'dump aktierne. De aktier får mange helt små investorer med fokus på hurtige gevinster med på bølgen i håb om de hurtige procenter, men jeg kan godt forestille mig, at nye og potentielt seriøse investorer kan skræmmes væk, fordi de først forsøger sig med raketter og taber 20 % og forlader markedet med ar på opsparingen.
-
Jeg prøvede det samme i starten af nullerne på den vilde norske pump&dump marked. Det var dyre lærepenge. Det skræmte mig ikke væk.
-
Den førende person hos aktieporteføljen er den tidligere så berygtede Maxprofit (Andreas Rasmussen) som er smidt ud mange steder fra pga hype af ganske små likvide aktier. Bla. et selskab han var ansat i for at promovere aktien.
-
Ok..Men har de ikke fundamentalet med sig et stykke henad vejen?
-
Hvor pumpes de henne?
-
Ingen omtaler dem her på PI.
-
Ok.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind