Aktiesnakken — December 2015
-
Velkommen til hc7 og mathiasolesen.

-
Og nda888.

-
Tak Gjern, det er så både på realiseret og urealiseret udbytte kan jeg se. Det er godt nok en noget anderledes måde, at gribe det an på må man sige.
-
*afkast
-
butterboy - ja jeg ærgre mig også over, at jeg ikke fulgte det hint, da den var i 220, tror jeg det var,
dengang IV89 skrev om den på Inrater
g'nat herfra.. -
God morgen.

-
Velkommen til Forbruger-Optimisten og FelixTheCat.

-
Glæder mig til at se om Draghi kan sparke liv i kludene i dag.
-
God morgen

-
ALK kommer nok til at flyve idag!
-
Er det ikke bare et midlertidigt problem for Stallergenes Greer?
-
- Lanceringen af det nye it-system har resulteret i driftsmæssige forstyrrelser og nogle forkerte produktleverancer, skriver Stallergenes i meddelelsen, der blev offentliggjort onsdag aften.
"
Produktionen ventes genoptaget, når udfordringerne med it-systemet er løst, og alle de franske sundhedsmyndigheders observationer er adresseret, skriver Stallergenes". -
Korrekt det er kun midlertidigt. Men hvor længe?
-
Vi kan jo håbe på en længere periode.

-
-
Lidt tanker vedr. ALK. Vaccinesæsonen starter om 3-4 månder. Patienter skal tage præparatet før sæsonen starter. Så Stallergenes skal godt nok fixe problemet hurtigt. Stallergenes er jo ALKs største konkurrent.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind