Aktiesnakken — November 2015
-
Det er lidt sjovt fænomen Black Friday. Hvis nu alle undlod at købe indtil BF, hvad tror vi så der skete i dansk detailhandel ?
-
Jeg er ude efter en Ipad Mini. Købte én til min mellemste datter sidste år til 1300. Hun er super-glad for den. Nu kan jeg kun finde nogle til mindst 2054 kr.
-
-
Vi giver 20% på alt minus føde- og drikkevarer i familiens butik. De giver penge i kassen, men ikke meget på bundlinjen.
-
Ikke meget ved for forretningerne, hvis det alene giver likviditet og ikke indtjening. Medmindre man er presset på likviditet
-
-
Lyder for godt til at være sandt.
-
Tråd73665: Nogen der ved om NordNet f.eks. automatisk søger om refusion af for meget betalt udbytteskat på Færøerne (f.eks. Bakkafrost)
-
Jeg har ikke mine Bakka i Nordnet, så det ved jeg desværre ikke. De er meget flinke til at svare når man spørger dem om et eller andet.
-
Hørt fra Nordnet: du skal selv søge om tilbagebetaling
-
Ok..Det samme har min revisor gjort.
-
Velkommen til JAB74 og lukas18.

-
Hej Helge
-
Jeg ved ikke om der er noget galt med Proinvestor-serveren, da jeg har sendt to beskeder til dig.
-
Samtidig ved jeg ikke om det er mig der er gal på den, men jeg kan ikke sende en ny besked??
-
Sorry..Den ene er gået igennem. Ser lige i kalenderen.

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind