Aktiesnakken — November 2015
-
fredgarde min første regel som daytrader og swingtrader er ikke at gætte. Om prisen stiger eller falder har jeg derfor ingen mening om. Derimod kan jeg reagere på det grafen fortæller mig når jeg ikke selv har nogen meninger om tingene. Hvis jeg begynder at have meninger om prisen skal op eller ned, så kan jeg ikke følge markedet og handle på mine analyser. Men det er bare min regel

-
Arrrh okay, så er jeg med
Min analyse venter på en korrektion her som er færdig inden jeg går lang igen. -
Jeg skal ikke melde mig ind i koret af kloge, men MA50 er brudt. Men i 5 uger har niveauet 250 været bunden. Det er ikke første gang, at aktien bliver kørt op og så meget ned
-
Tak for de pæne ord. Hegu har flere gange påpeget, at nogen leger i Bakka
-
Jeg er meget lang i Bakkafrost. Det er det stærkeste selskab i en stærk sektor.
-
Har prøvet udsving før. Det er jeg ikke nervøs for.
-
Deres investering i produktionsmaximering slår først for alvor igennem de kommende år.
-
Jeg vil også overveje en portion omkring 250
-
Ditto her..Selv om jeg har rigeligt i forvejen.

-
Det har jeg også. Har smidt bøvlet over til min revisor.
-

-
QEChttp://www.questerre.com/en/h/en/: Så gælder det om at positionere sig, måske hr Binnion jubeloptimisten havde ret, det ligner at der bliver åbnet for frackering i Qecbec og så snakker vi ikke om en af helges raketter nærmere et af Putins missiler mod IS.
-

-
Fed ny hjemmeside i øvrigt fra QEC.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind