Aktiesnakken — September 2015
-
Phocked: uden at virke alt for pro. (hvilket jeg langt fra er) er jeg gået amok i NIKKEI. Men det er også kun for i dag og det er jo lidt for sent nu

-
Jeg vil skrive et indlæg og har uploadet en forkert fil og trykket på annuller. Derefter uploader jeg den rigtige fil, men får en fejl. Nogen der hvem hvad man så skal gøre?
-
Skriv til [email protected] med det samme.
-
tak, det ser
er ud til at virke nu
-
Det er Japan's 225 Index

-
Herinde er vi vilde med QEC, vi tror at gas vil blive den mest valgte energikilde, når det går op for de religiøse grønne fanatikere at vind er for dyrt og forurenende i forhold til den "rene" gas. Der findes dog mange små olie/gasmyg i US og Canada, men pas på! De skal være gældsfrie ellers kan de bukke under for presset.
-
Ja vi er, ellers er der DNO som er begyndt at få betalinger, jeg har begge 2
-
Den ligger så til gengæld lige midt i et radioaktivt nedfaldsområde, med huleboere på den ene side og religiøse tosser på den anden side, men hvis de kan drible sig forbi disse og undgå terror så er potentialet der ligeledes, men QEC ligger i den fredelige sydøstlige del af Canada, her er deres hjemmesidehttp://www.questerre.com/en/h/en/
-
Velkommen til hda, Toco, skithiryx, Emil Lindberg, Christian98, Tim Flintholm, JacobFinnplatz97, JakobK, Laura-Henriksen, Oberst, Så kom, Lauogmat, amandamaloun, Emilliehaapanen, milledanielsen, RikkePetersen, Derivater, Kasper Bækholm, K-US og sporax.

-
Velkommen på Facebook til Michael Rosengren Storm,
Lars Tandrup Jensen,
Christian Albertsen og
Ali Tareen
-
Er bare så glad for at det vælter ind med brugere her på sitet og på vores Facebooksider. Det har det gjort i stor omfang efter sommerferien. Vi har samtidigt sat ny ATH i antal besøgende her i august.

-
@Helge Larsen/PI-redaktør - ved du om man kan få denne chat til at køre på Android-telefon? Resten af proinvestor vises fint på min telefon. - og ja, tillykke med at det da strømmer til med nye profiler

-
Tak Oscar..Skriv til Henrik på [email protected] . Han udgør vort maskinrum.
-
Ok, tak
-
Jeg er total blank på det tekniske her på sitet.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind