Aktiesnakken — August 2015
-
Luk 13% oppe i 5,40 efter en heftig slutauktion. Bliever spændende at se om DBL forsætter opkøbet i morgen.
-
Thin var kørt ned i 3,81 tirsdag, idag oppe med 7% i 4,30 håber den har bundet ud, jeg forstår ikke nedturen fra 8,0, men der kan sikkert skrives bøger om hvad jeg ikke forstår....
-
Vardia forsikring steg så meget at der var børsstop, måske har den også bundet ud, steg 22%, jeg har Thin men ikke Vardia
-
God morgen.

-
Bob..bob.. Jeg har svært ved at gennemskue kritikken. Har reduceret i de frie prorteføljer, men beholdt i pensionerne.
-
Jeg afventer.

-
Er i Millionærklubben med Novo og Novozymes kl.9,10-10. Her er der ingen slinger i valsen.

-
Godmorgen derude
-
Det kan og vil blive meget stort for Novo og andre. Den moderne civilisations svøbe
-
Jeg tror på Semaglutid. Den ser ud til at være suveræn på blodsukkerstabilitet og vægttab.
-
Velkommen til FKP og ETX Norden.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind