Aktiesnakken — August 2015
-
DNO faldt 8% til 6.98 hvorefter den steg til plus 20% i et hug til 8,90 hmm norske aktier
-
De kan være hidsige.

-
Jeg suplerede i 7,25 det var jo heldigt nok https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=90887054&sourcecode=tddelayed
-
Godt gået Delta.

-

-
Velkommen til Worre.

-
Olien var nede i 49,5 $ gad vide om den gamle bund i 47/48 $ mon kan holde eller vi skal længere ned...
-
Alt øl stiger undtagen Royal som falder 10% på 14 dage, jeg gør ellers mit, har både købt flere aktier og flere øl
-
God morgen.

-
God morgen Helge
-
@DeltaFlyer: pas på Royal Unibrew. Er i nedtrend. Target 190. De mangler ellers meget af deres aktietilbagekøbsprogram (købt 135/350 mkr.)
-
Ok tak for info
-
Synes ellers er aktietilbagekøbet bør holde en hånd under kursen. Måske tager mange gevinst efter flotte stigninger ?
-
anonym b. har købt op gennem længere tid mens ddb sælger. Den var ellers steget op til 245 men er nu i frit fald
-
DDB anbefalede den ved kurs 243. Det var godt set af dem

-
Jeg må drikke nogle flere Royaler, så må leveren vokse med opgaven.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind