Aktiesnakken — Juli 2015
-
Det her kunne Grækenland lære af: http://www.proinvestor.com/investornyt/256032/spansk-industri-starkare-an-vantat
-
Mener også Spanien har reduceret siesta og går senere på pension, har ikke 4 viceborgmestre i en by på størrelse med nr Snede der alle skal have livslang pension og kun kommer forbi kontoret når de alligevel handler ind. De betaler ligeledes skat og moms i Spanien kontinuerligt og ikke kun når solen skinner.
-
Spanien har et meget stort udbud af arbejdskraft. Det presser lønningerne og gør den spanske industr
i konkurrencedygtig. -
Det skaber vækst og flere arbejdspladser.
-
Alex Stubb skriver:
"Den nærmeste fremtid blive meget vanskelig for Grækenland. Ligegyldigt hvad der sker, vil en økonomisk genoprejsning kræve omfattende reformer. Men forhandlingerne kan kun blive genoptaget, når den græske regering er villig til at samarbejde og dedikere sig tiltag,
-
vel også meget sigende at grækerne har fået en lykønskning fra den argentinske præsident - jeg giver en sodavand til den der kan nævne et land der er gået statsbankerot flere gange end Argentina...
-
Du skylder en sodavand http://www.spanienidag.es/spanske/nyheder/verdensrekord-i-bankerot
-
godt så, jeg holder lige en folkeafstemning med mig selv om jeg vil betale min sodavandsgæld - jeg opfordrer mig selv til at stemme oxi
-
...men er der nogen der vil låne mig til to paller sodavand?
-
naturligvis
-
whats not to like? hvis du lige vil have ulejligheden med selv at bestille to paller cherry coke og levere dem til adressen - så skulle alt være godt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind