Aktiesnakken — Juni 2015
-
Hvorfor stiger euro, jeg troede den ville falde?
-
nu ved jeg ikke helt hvilken valuta du sammenligner med, men i forhold til $ er euro nede med 2,24%
-
Nej euro er oppe med 2,24 % over for $
-
øhh nej
-
$ er faldet fra 6,83 til 6,63 dkk idag og nok er faldet fra 0,855 til 0,844 men måske er det hele planetens møntsystem der er faldet....
-
God morgen.

-
-
100 millioner kr. ekstra på kontrakten.
-
Velkommen til Elgaard97.

-

-
-
Rigtig vigtigt for Exiqon
-
vi har ventet på at få gang i deres cloud platform. Det er virkelig godt de har fået det integreret med data og analyser fra konkurrenter og leverandører også
-
Igennem Exiqons platform kan den nu fungere som one stop solution for flere af kunderne
-
Min analyse af den nye platform: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=72674
-
Fremragende I89 !
-
Hej er der nogen der kan forklare mig hvorfor alle mine aktier står i kurs 0?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind