Aktiesnakken — Juni 2015
-
Nu gælder det bare at få ordenligt regulering, lovkrav og kontrol med industrien.
-
-
Så faldt kursen på NOK igen igen denne gang 1,30
% hvis Norges Bank senere på måneden sætter renten ned falder den sikkert igen, måske er det bedst at få solgt ud og veksle til rigtige kr. ! ? -
http://www.theglobeandmail.com/report-on-business/fracking-for-good-its-time-to-embrace-the-shale-solution/article18598831/ Dette er logik for burhøns undtagen feel-good segmentet der ingenting fatter og vælger de forkerte kampe.
-
Bare søg på hegu der er billed og det hele.
-
Ha ha måske kan du kende ham
-
Kan du forklare hvorfor du mener den er high-risk for det forstår jeg ikke. Virksomheden besidder acres for mindst 3 gange virksomhedens værdi hvis de sælger den her og nu. Derud over har de RL projektet som de har afskrevet, Jordan projektet og jokeren Quebec som endelig ser ud til at komme ud af stilstand.
-
Volumen har været hel væk i 9 mdr. - jeg køber ikke shortteorien, der er nærmere tale om tillid/mistillid hvor få har solgt sig ud - uden der har været købere og aktien er faldet ekstremt meget på lav volumen. For et år siden blev der omsat for 3-5mill om dagen og på nyheder tæt ved 40 mill. Nu er volumen tæt ved ingenting. Men måske jeg tager fejl!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind