Aktiesnakken — Marts 2015
-
13% oppe.
-
Mine nyindkøbte Bava fra i går er 6 % oppe.
-
Hvilken melding?
-
-
Tak..Det tyder på stramme tider.
-
Jeg er hårdt inde men overvejer seriøst at sælge dog ikke før olien er op og den har fået første momentum. Grunden ligger i selve meldingen og dens retorik. Vi har hørt at naboen gør sådan så det gør vi også og så forventer vi samme resultat og kalkulerer det ind i regnskabet???? what! Vores brønd kiksede så borede vi en ny med samme udstyr og det gik heller ikke og gjorde regningen 6 mill$ dyrere. Vi har 2 mia. fat i reserve i PH. Ja og jeg har 2 mia. i min baghave vil du spytte i puljen?
-
Det bekymrer også mig.
-
Men åbenbart ikke markedet.
-
Velkommen til ThomasDan.

-
En masse snak og en masse reserver som trylles frem men ingen handling, de leger sig gennem karrieren med aktionærernes penge uden at give igen på bundlinjen. Der skal handling bag og måske en ny mand i front der ved noget om at få olien på tønder og så videre uden alle mulige nybegynderfejl, det er der ikke råd til.
-
Bava 361:

-
Selv blind høne finder korn.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind