Aktiesnakken — December 2014
-
Flot af Danske Bank. Carlsberg må nok det samme med deres investering i Rusland
-
Hvornår kommer realtids visningen til at virke? Det er måneder siden, at det er blevet lovet.
-
Evenings.. Nogle som ved hvad der sker i Gazprom? Falder knap 12%.. Tænker den må eksplodere når der kommer ro på Rusland/Vesten igen.. Men i den nedtrend tror jeg lige jeg afventer.
-
14% virker bare voldsomt uden nyheder..
-
Kristensen Rublen får jo mega tæsk igen. Så hvis du kigger på aktien i US - så er rubbeltabet jo en del af de 14%
-
Helt utroligt som rublen kollapser i øjeblikket. Løber centralbanken i Rusland snart tør for valutareserver?
-
god morgen
-
Nordea om APM"Sætter vi meget konservativt værdien
af divisionerne Maersk Oil & Gas samt Maersk Drilling til et rundt nul, får vi
baseret på Nordea Markets’ estimater, som vist i grafen nedenfor, en aktiekurs på
15,700. Regner vi med en konglomeratrabat på 10%, som Nordea Markets benytter,
fås en aktiekurs på 14.140. Det er højere end den nuværende aktiekurs på 11.290.
Vi mener, at de to divisioner har værdi, men beregningen fortæller, at aktiemarkedet
slet ikke tillægger dem nogen værdi i -
Jeg kan forstå, at landbruget klynker, når russerne ikke vil købe deres varer. Men landbrugets løsning, mere gødning og flere svin http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-74099222:russisk-boykot-vil-koste-4500-job.html?rss gør da problemet værre. Efterspørgslen falder, og så vil de øge produktionen! Hvad mon det betyder for priserne??
-
Mere gødning vil give en bedre foderkvalitet, der kan spares på indkøb af soya fra Sydamerika. Flere svin sænker enhedsomkostningerne og gør det mere konkurrencedygtig i forhold til tyske /polske/hollandske konkurrenter som ikke underlagt tilsvarende restriktioner.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind