Aktiesnakken — Marts 2022
-
Men vi kan i det mindste se frem til en masse action og volume igen det bliver dejligt

-
jeps
-
Jeg er hvertfald meget glad for at jeg fik rettet min GAV fra 36 til 26 i mellemtiden, det kommer forhåbentlig til at give godt i det lange løb

-
Men om vi bryder kurs 20 eller 25 i dag er vel i og for sig ligegyldigt, casen er intakt mere end nogensinde, og nu kan vi se frem til gode tider, markedet vil på sigt belønne en god forretning uanset hvad der sker på en uge eller 2, så er bare glad for at vi har den her milesten bag os nu, hvor har vi dog ventet længe på den.
-
Jow, men vi vil gerne have sat gang i positiv trend. Tror et brud på 20 er vigtigt. Den er blevet afvist nogle gange der.
-
Ja det kan jeg sagtens følge dig i, men vil godt nok også sige shorterne skal være utroligt arbejdsomme for at holde den under 20 i denne uge, det ville næsten være selvmord i min optik for dem, men lad os se

-
enig, det skal være dyrt i hvert fald

-
ja, ligner der er handelsstop fra start?
-
så åbner den vel først 9:05
-
Ja ligner det
-
købssiden ser god ud, snart 200k til 21
-
åbning på 26%
-
22

-
wow
-
23

-
24
-
og 24 hold da fast
-
short squeeze!
-
Skal vi ikke en tand højere op før vi snakker squeeze?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind