Aktiesnakken — Februar 2022
-
Når man sender kursen ned med 30% ovenpå nyheden om produktions stop, så har man indregnet at fabrikken ikke starter igen 2 dage senere.. Skulle man mene!
-
Ja det tænker vi rationelle mennesker
Men problemet er fundet, og de har gang i forbedret udstyr og reparationer så trods alt lidt positivt at finde trods alt. -
Ja, det synes jeg også
-
Tror mange havde frygtet det var mere alvorligt
-
Positivt de også laver et investor call senere i dag.
-
Så har de også lidt tid til at arbejde på de andre issues de har.
-
(opgradering af 3+4, samt forbedre feed stabilitet)
-
Ja, det første jeg tænker er bare hvad så med det nye udstyr de erstatter det gamle med, kan det overhovedet holde eller brænder det af med der samme, det er bare ærgerligt når de endeligt havde begyndt at få sendt sendinger afsted kontinuerligt i januar. Øv, men lad os håbe de hurtigt er tilbage
-
Tror det er de samme brændkamre de laver noget ekstra forstærkning på
-
Det er nok ikke mere kompliceret end vi kan regne med at de kan lave en holdbar løsning. Som de skriver har der været externe eksperter på.
-
hmmm vi lander sådan lidt midt imellem. Men er lidt træt af de ikke når at holde CC inden markedet åbner
-
Jeg mangler at forstå hvorfor de ikke bare skifter linje 3+4 brandkammer over på linje 1+2. Så kunne de formentligt være oppe at køre om 3-5 dage
-
De vil kunne vinde 3 ugers ekstra produktion
-
Jeg er med på linje 3+4 kammer heller ikke er stærke nok. Så de vil også bryde ned over tid. men de skal bare holde 3uger til de forstærkede kommer retur
-
Vi kan dog også se at selvom linjerne holder stille i 4 uger så nedjusteres target på 12.000 tons ikke.
-
Når de nu har indberettet uheldet til arbejds/sikkerheds-styrelsen, kan det være de skal lave det før de må sætte det igang igen? (det ved du mere om TM)
-
synes der stod noget om det i den artikel fra skive folkeblad
-
som om de skulle ind over og godkendte det bagefter
-
mjaaa teoretisk kan du have ret. Men de ønskede alligevel ikke at fysisk inspicere.
-
Men ja i ovenstående jeg skrev, gælde naturligvis at der skal laves en risikovurdering. Det må ikke være sådan at der bliver stærkt forøget risiko for en alvorlig hændelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind