Aktiesnakken — Februar 2022
-
Logikken er simpel, jeg har den eksponering jeg skal have. Men vil lige tilføje, og det skal absolut ikke ses som en anbefaling. Træf selv beslutningen. Jeg har et GAK lidt under midt i 20'erne. Så står i minus lige nu. Havde jeg ingen aktier, ville jeg uden tvivl lede efter et godt købstidspunkt nu. Men jeg er også risikovillig, hvilket jeg stort set altid har slået markedet ved hjælp af. Men ser ingen grund til at øge eksponeringen, da det jo er med risiko.
-
Et brændkammer af Qfuels type er et helt almindelig komponent i en gas brænder process. Er det sket før ? JA. Kommer det til at ske igen ? JA. Skal det koste kursfald på 30% NEJ. Det er kanon ærgeligt det falder sammen med at PoC ikke er kommet i hus. Havde PoC været i hus er jeg sikker på faldet havde været under 10%. Fejlen skal findes, analyseres og rettes så det ikke kommer tia at ske igen. Det er ikke raketvidenskab at løse en brænderfejl. Kan der opstå andre fejl ? JA. Vil markedet flippe
-
Ja, det er nok sådan det er lige nu.
-
@Vitus Jeg har også den max. (risiko) eksponering jeg skal have i aktien. Derfor supplere jeg ikke. Aktien er ikke uden risiko. Desuden har jeg heller ikke en uendelig pengetank så jeg kan blive ved med at købe op i alle de aktier jeg synes er for billige, hver gang de falder mere

-
Håber dog jeg kan få mit GAK handlet lidt ned med tiden...
-
Ja, der burde være masser af gode nyheder at se frem til, når vi ovre denne "krise".
-
Gad vide hvornår vi hører fra Quantafuel igen ..
-
Å kjøpe på 15 nå uten visshet om hvor stort problemet er, er nok ikke så mye bedre R/R enn å handle på 17-18 når man får mer klarhet fra selskapet. Tre meglerhus er nå "negative" til QFUEL (DB, Nordea, Arctic), med kursmål på max 17 kr så blir vel en stund under eller på det nivået.
-
Enig. Jeg tror at folk er bange for at brænder problemet kan betyde at det ikke (aldrig) kommer til at virke ordenligt.
-
Det bliver der forhåbentligt rettet op på i denne uge, med en udmelding fra QF.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind