Aktiesnakken — Februar 2022
-
Projektet er spændende og fascinerende. Men det er ikke nok for at bygge en god forretning. Udover at have et interessant projekt skal der også være tillid til ledelsen og projektet. Noget som QF for mit vedkommende har mistet efter så mange udmeldelser, om at nu er POC lige om hjørnet. Bare lige for at nævne en ting.
-
På nuværende er allerede Kirkbi, BASF & Vitol med på vognen. Så snart at den strengeste proof of concept i branchen opnås (shortly), vil Quantafuel tiltrække endnu mere opmærksomhed.
-
Det er ikke kun spændende og fascinerende, det er decideret afgørende og nødvendigt for fremtidens værdikæder. Tillid kan svækkes når aftaler ikke overholdes. Samtidig er det her en innovativ clean-tech virksomhed med en State of the Art position. 30 års forskning kulminerer snart for alvor, det viser produktionen allerede.
-
Artiklen om QF i dagens Skive Folkeblad sier ikke noget udover det QF sidste tid har meddelt på LinkedIn og gennem BMs, men jeg skal (straks) poste et screenshot. Et billede i artiklen forteller at QF i Skive nu har et større forråd af færdig makuleret[shreddered] plastaffald.
-
Screenshot af artiklen om QF i Skive Folkeblad 04.02.2022, "Lars Rosenløv er svært godt tilfreds med Quantafuels resultater": https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/100793_SF_04.02.2022.png
-
20:02@Relax. Jeg kan komme med masser af eksempler på etablerede C25 selskaber som er kommet med 3-4 nedjusteringer på stribe. Forskellen på Qfuel og et etableret C25 selvskab er at Qfuel er igang med et pilot project som der har været forsket i over de sidste 30 år af mange andre inklusiv BASF som opgav og gav bolden vidre til Qfuel. Hvis man investere i pilot projecter må man forvente der kommer set-backs. Kommunikationen kunne være bedre Ja.
-
Men hvor god er kommunikationen i danske small cap og first north firmaer. Tror ikke den er meget bedre end Qfuel. Folk må lave deres hjemmearbejde inden de investere i en aktie og det hjælper ikke at græde over spidt mælk. Der er +100 siders qfuel tråd som folk kan tygge sig igennem inden de beslutter sig for, at investere i qfuel og det vil jeg da helt klart anbefale hvis man er interesseret i qfuel.
-
Quantafuel-direktør er svært godt tilfreds: Fuld drift på fire linjer inden 1. juli
Driften af Quantafuels fabrik i GreenLab Skive bliver mere stabil uge for uge, oplyser virksomheden. Det er da noget af en op-justering i.f.t tidligere hvor fuld drift var planlagt til Q4-2022 https://www.skivefolkeblad.dk/artikel/21ee15d9-4112-46e2-b165-b08b76b6d75e/?fbclid=IwAR0bSIMoR4Tr_8Sac7tCmCIVSZuIHF2FYyDFoSZrnt1VBq8JX3IQn0XcrU8
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind