Aktiesnakken — Februar 2022
-
"Management and board are confident in countinuing the
planned PtL projects" -
Artiklen kan læses for 19 ,-
-
Det er jo et slag på tasken, men det ville ikke undre mig,
-
hvis vi ser kursen i 50+ ..
-
Der er virkelig meget læsestof her i debatforummet at gå i krig med. Vi har lige haft en emission, og så var der lige det med udskydelse af proof of concept, hvilket har afledt en sivende kurs. Quantafuel producerer dog, har afsat emissionsbeløbet til investering i aktiver, har fået flere store investorer ind, ser højere mechinal cash flow i Kristiansund og har 4 linjer klar i Q2 (før tid).
-
Underforstået 4 linjer klar i Skive, ligesom artiklens overskrift også henviser til, hvilket er positivt, vil jeg mene.
-
Du er velkommen. I øvrigt, så er Quantafuels cirkulære forretningsmodel meget interessant for producenternes værdikæde, da der indføres en lov omhandlende udvidet producentansvar, læs: https://plastikviden.dk/offentlig-og-erhverv/produktion-og-design/udvidet-producentansvar/
-
Projektet er spændende og fascinerende. Men det er ikke nok for at bygge en god forretning. Udover at have et interessant projekt skal der også være tillid til ledelsen og projektet. Noget som QF for mit vedkommende har mistet efter så mange udmeldelser, om at nu er POC lige om hjørnet. Bare lige for at nævne en ting.
-
På nuværende er allerede Kirkbi, BASF & Vitol med på vognen. Så snart at den strengeste proof of concept i branchen opnås (shortly), vil Quantafuel tiltrække endnu mere opmærksomhed.
-
Det er ikke kun spændende og fascinerende, det er decideret afgørende og nødvendigt for fremtidens værdikæder. Tillid kan svækkes når aftaler ikke overholdes. Samtidig er det her en innovativ clean-tech virksomhed med en State of the Art position. 30 års forskning kulminerer snart for alvor, det viser produktionen allerede.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind