Aktiesnakken — Januar 2022
-
ah ja, tjekkiet.
-
Jeg laver også en bunke taste fejl her i chatten. Det går bare lidt hurtigt. Men ja når man direkte publicere indlæg, så kan man godt fange de værste taste fejl inden man publicere
-
Hvis jeg skriver længere kommentar/analyser, så skriver jeg dem også i word.
-
Fra FA og skribenten Herman
-
Har vært i kontakt med selskapet i dag. De opplyser at de ikke ville vente på POC fordi de ikke ønsket å forsinke planlagte investeringer. Dette kan jo tyde på at de er usikre på tidspunkt for POC. Når det gjelder de mekaniske utfordringene som gjør at stabiliteten er for dårlig, vil de fortsette å fintune system og utstyr. De fortsetter å kjøre på to linjer og produktene blir solgt til BASF. De planlegger ingen tidkrevende installssjoner, men tidspunkt for POC vil de nå ikke antyde. (Klok av sk
-
Betyder så 2 ting. 1) der kommer meget snart meddelelse om partner til sorteringsanlægget og det bliver påbegyndt
-
- POC guider de nu ikke for, så kan måske godt tage over 1 mdr jvf punkt 1
-
Short har ændret sig betydeligt https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967
-
Ja Helikon har smidt kanp 200k i går. Noget af en timing.....
-
Mon aftens nye aktier er med.....hmm det er de vel ikke endnu da der er nogle dage til de bliver udsted
-
Acadian under 0,5%
-
Men aftnens aktier kan jeg ikke se være inkluderet endnu
-
ja det er nok det
-
hmmm mistænksomt med Helikon
-
ahh ja det er absolut plausibelt
-
Så mangler vi bare at Helikon har købt 1 mio aktier i aftes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind