Aktiesnakken — Januar 2022
-
I øvrig første gang jeg har set FIT ikke straks være ude at kommentere.....og stadig ikke
-
Bliver sjovt

-
Aktier/tendens: Netcompany i fokus efter store insiderkøb
https://www.proinvestor.com/investornyt/772621/aktier-tendens-netcompany-i-fokus-efter-store-insiderkob -
Hvorfor falder den under 25. Er det de
tøsefornærmede -
aktionærer?
-
Sejt. Jeg sidder på min GAK på 32.

-
der er da masser der vil ud af aktien - det er der ikke noget at sige til, med 3. fejlede PoC forsøg i træk og en emission
-
man skal være mere end almindelig optimist for at synes det er fantastisk
-
Men også pessimist for at se glasset mindre end 90% fuld
-
Ej hvor er jeg tæt på at købe 2000 aktier mere på udsalg. Det er sku svært at holde igen lige nu.
-
Det kunne man også sige for et år siden da kursen var det dobbelte.
-
Jeg fisker også. Om jeg så får dem må tiden vise
-
Tror på der ret snart komme meddelelse om første fase af Esbjerg. Som giver over 100 mio NOK om året til QF
-
Det bør trække den nord for 30
-
Fik de 5000 stk til 24,6
-
Ja. Det her var penge til store sager i fuld fart
. Det havde haft nok moneter til at hygge i Skive i lang tid. -
Reserven spgm er også om de har plads til redundans? Udfordringerne kan i princippet også være sidst i processen. Når produkterne er på vej ud i div forskellige tanke/affald
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind