Aktiesnakken — Januar 2022
-
ja eller ved ikke om de er fuldtid eller deltid, det kan da godt være
-
Ja man skal åbenbart skrive til en i direktionen for at få svar. Har blot aldrig oplevet
ikke at få svar fra et dansk selskab. Lille som stort -
Hvis det hastede så med at hente penge til Esbjerg FØR PoC, skulle en BM om FID Esbjerg ha kommet i dag før OSE åbner. Eller så er der så langt (læs: måneder) frem til PoC, at QF af frygt for stærkt faldende kurs uden PoC i januar/februar valgte at gøre en PP nu.
-
Ja Reserven. Jeg ville også gerne have set den der stærke kobling til at NU bygger vi altså. Men tænker også den kommer inden udgangen af næste fredag. For ellers giver det netop ikke mening. Med mindre de ved det tage plus 1 mdr at opnå POC. At de skal og kan bygge mere redundans ind
-
Dog giver de udtryk for budgettet på 610 mio NOK stadig holder
-
Det blive nok en meeeget volatil og høj volume dag
-
da er da en stor køber til 25

-
ja, det bliver en vild dag...
-
der blive da forsøg med en seriøs prop i 25. 278k aktier
-
kan være en der ikke fik det antal vedkommende ønskede
-
Bare gør klar til ragnarok om
-
måske en shorter eller 2 øjner chancen for et fornuftigt luk
-
4 min
-
I øvrig første gang jeg har set FIT ikke straks være ude at kommentere.....og stadig ikke
-
Bliver sjovt

-
Aktier/tendens: Netcompany i fokus efter store insiderkøb
https://www.proinvestor.com/investornyt/772621/aktier-tendens-netcompany-i-fokus-efter-store-insiderkob -
Hvorfor falder den under 25. Er det de
tøsefornærmede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind