Aktiesnakken — Januar 2022
-
shorterne kunne også lukke deres positioner på den måde...
-
@Daytrader_DK fik faktisk også købt i dag.
-
Det kommer nok ikke til at ske, de ser nok frem til de næste mange dage.
-
Ah ok, troede det var de samme 5K

-
"Last week (the w/c 17 January 2022),
the Company converted more than 100 MT of waste plastic to valuable product..." -
Hvad menes der med w/c 17 ?
-
og hvis vi tager 80 ton/14 = 5,7 så har de kørt i 6 dage ved fuld kapacitet.
-
ah ok
-
ja tak. 7x14= 98 ton (7 dage 100%) ved 90% oppetid ville så være 88,2 ton.
-
Så måske er det de sidste parametre der mangler for nå op på 90% (eller hvad nu målet rer). For mange kortere driftstop eller
lign. -
De har produceret 100 ton på en uge. Som er ca. 600 kg i timen
og design kapaciteten er 625 kg. pr linje. -
Det er 100 Ton plastik som vist nok giver omkring 80 Ton olie
-
Jeg tror, at fordi feederens produktivitet ikke er som ønsket, vil de se samme output over længere tid. Kun et gæt.
-
ja, jeg tror også det er feederen, og måske for mange driftstop
-
Præcis.
-
Det giver ikke mig incitatement for bekymring. Ser det kun positivt at denne fejlfinding bliver fundet tidlig i forløbet. Desuden er det en mekanisk manøvre, som ikke har indflydelse på den kemiske genanvendelsesteknologi. Havde reaktorerne ikke levet op til sin forventede funktion, ville det være bekymrende. I øvrigt, er jeg glad for en emission pre-PoC kontra post. Dem som investerer nu, forventer vel også at få deres investering 5x-10x+ igen i løbet af få år.
-
FIT er længe med en opdatering i dag.
-
@AlphaLarsen Det er jeg nu ikke enig i. Det er 3 gang i træk i denne omgang at en meget overbevisende og selvsikker ledelse melder om problemer med PoC.
Desuden udvander de værdien af mine aktier på et meget ugunstigt tidspunkt rent kurs mæssigt. Det har jeg svært ved at være tilfreds med.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind