Aktiesnakken — Januar 2022
-
De skriver også samtidig at budgettet på de 610 mio NOK stadig holder. Så de skal ikke ud at bruge meget store mio beløb
-
sandt
-
Så egentligt er der nu en del positive info i meddelelsen. Også derfor Kirkbi mf går med
-
“Need to stabilize operation and produce for a longer time-period to deliver on it’s plan for Proof-of-Concept”, vi mangler basically kun X (antal dage).
-
Jeg tror aktien kommer lidt under emissionskurs (forventeligt 26,6-27,0)også hjulpet på vej af shorterne. Men så stabilisere det sig og vi nærmer på ny næste PC mulighed
-
jeg tror den kommer en del under
-
Vi har også indirekte fået at vide POC tager mer end 1 uge
-
og @StockBull casen er da ikke derisket
-
indtil videre fungere kemi delen i de antal dage indtil noget andet fejler, så der kan da teoretisk set opstå nye problemer når de kører i længere tid
-
De store investorer kan trække mange ‘billige’ aktier til sig inden, at det for alvor eskalerer. Desuden kan medarbejdere købe sig ind,
-
herunder Lars Rosenløv osv.
-
DT det vil jeg nu mene den er. Derisked.... Det som ingen andre er lykkedes med før er at få en process op at køre kontinuerligt. Det er batch de andre har kørt. og alt det svære process udstyr har virket som designet. Det er de mere "trivielle" mekaniske systemer der giver dem hovedpine. Det er til at designe sig ud af
-
Alpha det kan vi andre også hvis vi vil. Vi skal "blot" placere mindst 100K euro
-
Ja er for så vidt enig, blot det ikke endegyldigt bevist
-
DT de kan producere den rigtige kvalitet, den rette mængde olie og med den rigtige load. Men så er der en overbelastning af en slag i fødesystemet
-
og varigheden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind