Aktiesnakken — Januar 2022
-
Hvordan vil markede så reagere i morgen..... mon ikke vi starer med at søge ned mod emisionskursen. Og så bygges er op til ny POC test
-
Enig.
-
-
Ja efer POC så ville det være over kurs 40
-
Jeg tror vi får bank i morgen
-
Men kan også være QF har fået et vink med en vognstang om sidste emission til kurs 70. At QF "skylder" på den konto. Så hvis de ville have penge fra Kirkbi mf så skulled et være nu her
-
eller begge dele

-
SB vi har reelt alle muligheden for at få de her aktier. Man skal blot købe for mindst 100k euro og skrive under på du ikke må sælge i 180 dage
-
Jeg er ikke glad, vi venter på PoC men får en emission, det er sku ikke godt
-
he ramp-up of production at the Skive plant continues to progress, and two of
four lines have operated at design capacity proving that the last remaining
identified process challenges have been resolved. The production lines also
delivered the oil yield and quality expected indicating the chemical process is
functioning according to plan. -
The plant has limited redundancy, so the Company
still need to stabilize operation and produce for a longer time-period to
deliver on its plan for Proof-of-Concept -
ny shredder, siloer mv.. sådan læser jeg det.
-
Det her er meeeeeeeget væsentligt. Så det de siger er alle de essentielle og svære processer virker som de skal. Det er manglende redundans INDEN der er udfordringen. Og den er allerede designet ind på de store fabrikker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind