Aktiesnakken — Januar 2022
-
Det har jeg ikke prøvet endnu. Før brugte jeg "ir.asp.manamind.com/products/html/shareholders.do?key=ELK&lang=en"
-
men det jeg mener er at de har ikke opdateret deres hjemmeside heller til at benytte det nye link, så vidt jeg kan se
-
så tyder på der bare er lidt problemer med "ir.asp.manamind" i dag.
-
ir.oms.no/component/shareholders?token=ELK&lang=en<br>giver ELK på nyt format
-
Aktier/åbning: Regnskaber straffes og slagne aktier rejser sig
https://www.proinvestor.com/investornyt/770234/aktier-abning-regnskaber-straffes-og-slagne-aktier-rejser-sig -
ok, super tak.
-
<p>
</p> Vi må se hvad der sker. -
@Daytrader_DK, AFK for several hours.
-
Ok, tak for hjælpen!
-
@Daytrader_DK, læg mærke til at på det nye top-20 formatet har antal aktier 2 decimaler efter komma! Den der har programmeret det, er skør i hovedet, eller som man siger på tysk: "Hat nicht alle Tassen im Schrank".
-
<p>
</p> -
Aktier/middag: Netcompany og Tryg i bund i grønt marked efter regnskab
https://www.proinvestor.com/investornyt/770264/aktier-middag-netcompany-og-tryg-i-bund-i-gront-marked-efter-regnskab -
@Daytrader_DK:<br>
► Gammelt top-20 format har "charset=windows-1252".<br>
► Nyt top-20 format har "charset=UTF-8". -
okay, afventer lige om den gamle server kommer op igen, inden jeg kaster mig over det nye layout.
-
Nå vi startede som lyn og torden i formiddags
, men kan se luften er gået af ballonen siden da -
Algoerne tog over.
-
dem plejer du da ellers nok at kunne lege lidt med

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind