Aktiesnakken — Januar 2022
-
Sådan ser jeg det nu ikke, ser mere betydningen af at forelske sig en aktie, er at man bliver blind for at der kan være ting som ikke er OK / lever op til ens kriterier.
-
Jeg har for nuværende tillid til ledelsen og deres udmeldinger og forventer en snarlig PoC.
-
Kommer der nye udsættelser, bliver den vurdering taget op til revision.
-
Enig. Men skal gerne indrømme at jeg er meget utålmodig :-
) -
Forøvrigt sikke et blodbad på Nasdaq i dag igen. PureCycle tog lige minus små 11% i dag, av!
-
yep
-
BM 10 Januar: “We have had some really positive developments at Skive and I am satisfied with the new equipment that has been installed. We are now working on fine-tuning and minor adjustments to take us where we need to be. The Skive-team is doing great and we are all excited about the coming days and WEEKS,” says Quantafuel’s COO Terje Eiken. Her snakker de om UGER
-
nok også derfor fitinvest snakker om 2 uger: https://fitinvestmentideas.com/2021/12/23/quantafuel-broker-comments-on-qfuel-reconfirmation-of-poc-around-year-end/
-
-
@Pensionisten. Hvorfor vil det ikke undre dig, at mulighederne går eksisterende aktionærers næse forbi?
-
Jeg er ret overbevist om der kommer en emission i første halvår. Men man kan(læs må) ikke lave en rettet emision anden end til "markedskurs". Det er typisk ca 5% under den aktuelle kurs. Så derfor kan der ikke komme en stor kap udv til lav kurs uden vi andre får mulighed for at komme med
-
Med POC i hånden bliver det meget let for dem at rejse penge. Så er den fuldtegnet samme dag som de melder ud de vil tegne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind