Aktiesnakken — Januar 2022
-
Derfor er jeg ikke i tvivl om POC forsøget stadig køre
-
Vi kan forstille os alt muligt. Men det er deres karriere de leger med hvis ikke de melder rettidigt ud og der siver insider info ud
-
De har en nedskreven process som er godkendt af børsen til hvorledes det skal håndteres
-
Hvorfor jeg ved det er fordi et andet selskab der blev noteret sidste år kender jeg ganske fint. Og de var igennem netop den process
-
Men - poc kan i princippet sagtens trække ud nogle uger. De kan jo sagtens stoppe, justere, fejlrette, starte igen o.s.v. Uden at de behøver fortælle os det. De skal ikke nødvendigvis køre processen til ende, før de tror det kan lade sig gøre.
Det de sidst sagde var blot at deres mål omkring poc ville blive nået inden længe. Jeg tæller ikke til 9, men ser snarere lidt længere frem. -
Jeg vil mene de kan trække den til på mandag som jeg også nævnte i sidste uge. Hvis ikke der er opnået POC der, så skyldes det de har måtte starte på ny. Mener også det var en strategisk fejl af dem at nævne de startede forsøget sidste onsdag. For så er der netop den her meget intense fokus på at tælle dage. Det var bedre om de havde sagt indenfor den næste mdr. Så ville de kunne nå 2-3 forsøg hvis nødvendigt
-
Jeg er heller ikke helt enig i den tolkning. For så ville de ikke SÅ eksplicit nævne på onsdages præsentation at de netop havde startet POC forsøget op igen. Da regner alle med den nu køre til enten fejl eller succes. Med 90% oppe tid så må linjen også stå stille i et døgn hvis det er en 250 timers test
-
den agre meget som vi har forudsat herinde. At der opstår mere og mere nervøsitet. Man kan bare læse med på FA for at se/mærke det. Herinde synes jeg modsat ikke at spore specielt meget nervøsitet. Kan da også se der er mindst 3 af os der har købt flere i dag
-
Den generelle markedsstemning hjælper heller ikke lige frem, med et par computer algo'er der hele tiden holder presset på udbud siden. Det er imo. ikke primært private handler.
-
jeg har leget rundt med en klat for at prikke til computerne og de reagere næsten på alle 5 lag vi kan se.
-
så er der da flashet et
50k bud -
Noget af en stopklods. Kan vi prøve at skrive kurs med ved store spottede volumina. Så kan vi maksimere info til dem der ikke læser posten real time og ikke kan se buddet i ordredybden.
-
27:44
-
noteret
-
Har der været noget i FB gruppen?
-
takker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind