Aktiesnakken — Januar 2022
-
Reserven du kan jo også få VIP/private banking status ved de forskellige mæglere. Det giver også noget afhængig af hvad du ellers investere i
-
For en del år siden havde Nordnet, det noget nær perfekte handelsprogram "wintrade". Det stoppede de af uvisse årsager og vi overgik til det her webhalløj, som efterhånden er ved at være acceptabelt. Men deres kundeservice er blevet noget af det ringeste jeg har oplevet.
-
Skriver du til dem går op i mod en uge før man får svar, og for hver korrespondance får du en ny person, som ikke altid gider læse historikken på problemet.
-
Da @rocketmoney 13/1 02:45 skrev: <i>«Det kalder vi en doublet her»</i>, huskede jeg det fra barndommen. De første 7 årene delvis i København når min mor og jeg tog DFDS båden fra Oslo til København for i 2-5 uger at besøge min mormor og morfar. Det var før jeg begyndte på skolen og fik søskende. Min mor var en ægte københavnerpige der traf min norske far da han studerede i København. Det var lidt om min danske bagrund.
-
ja

-
Det er svært at se at den
skulle være rusten! -
Jeg gør mig flid og bruger https://ordnet.dk/ddo
-
Det burde jeg også

-
DT sørg for at tjekke du er rigistreret som den rigtige gruppe derinde. es mere du handler for/har penge på din konto, des hurtigere får man også svar. Mener de har 5-6 forskellige grupper hvor de 2 sidste er aktiv trader og private banking
-
jeg er pro, men tror faktisk at jeg kvalificere mig til aktiv trader, pga. omsætningen
-
men kan ikke længere finde der hvor jeg ser omsætningen man har?
-
Ja så skal du bare sørge for at blive rykket op
-
okay, tak.
-
det gør du inden under transkationer og notaer
-
fundet, tak

-
det var så lidt
-
som aktiv trader vil jeg gerne tro du får stort set som du vil have det

-
Skal være lidt mere aktiv resten af måneden for at rykke op

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind