Aktiesnakken — Januar 2022
-
Stemningen er ved at blive lidt intens på FA.
-
Nervøsiteten er stigende. Så mon ikke man kan fiske under 28 hvis ikke der er kommet meddelelse inden kl 0900
-
Hvis man læser med på FA så synes jeg der er en del nervøsitet
-
PC går under $7 for først gang. Mcap nu under $900 mio. De er nu faldet over 75% på et år. Siden deres IPO....
-
Nervøsiteten vil jeg også sige er lavere herinde end på FA. Mend er er nok maaaaaaange gange flere nordmænd der har aktien end danskere
-
finansavisen
-
@troldmanden, FA er et ekstremt useriøst forum. Derfor har jeg sluttet at skrive der. Det som karakteriserer dem der skriver der:<br>
► Veldig lide kundskab om QF, og det meste andet.<br>
► Usaglige diskussioner.<br>
► Mest optaget af at kaste skidt på hverandre.<br>
► Indbilder sig at det er mulig at påvirke aktiekurser med indlæg.<br>
Typisk nordmænd. -
@troldmanden, FA er et ekstremt useriøst forum. Derfor har jeg sluttet at skrive der. Det som karakteriserer dem der skriver der:<br>
► Veldig lille kundskab om QF, og det meste andet.<br>
► Usaglige diskussioner.<br>
► Mest optaget af at kaste skidt på hinanden.<br>
► Indbilder sig at det er mulig at påvirke aktiekurser med indlæg.<br>
Typisk nordmænd. -
@Daytrader_DK, mit 17:40 indlæg var kun for at fortælle at norske-NN viser samme volumen som danske-NN. Jeg vidste at NN-volumenerne er fejl, og ikke stemmer overens med Euronext sine.
-
Bare i orden og tak for tilbagemelding. Vi får at
se om de gider at rette fejlen. -
Ja har godt noteret mig jeg ikke har set dig Reserven skrive der i nogle dage.
-
Og ja der er meget interne "slåskampe" og muderkastning
-
Men man kan stadig bruge det til at fornemme noget stemning. Der er uden tvivl mange der som jeg blot læser med deroppe. Så er man ikke super godt inde i casen så lader man sig jo influere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind