Aktiesnakken — Januar 2022
-
Ja, selv shorterne ser ud til at holde vejret. Ligner ellers den er nem at trykke ned om ville det.
-
Enig. Er lidt mærkeligt når KB nu gav os både varighed og oppetid at den pludselig er hemmelig og ikke har været udmeldt.
-
DT det er pga insider info. Så kan de ansatte i produktionen jo fortælle venner og familie køøøøøb/sææææælg
-
ja, det er argumentet og forstår det.
-
Han sagde også 90% oppetid
-
så afslørede 2 af variablerne der galt dengang
-
han sagde også 2 linjer
. Det er nu 1 -
Ja den kan vi så ikke finde mere, med de 2 linjer
-
ja, hvorom alting er så bør det være snart, hvis ikke mandag så må de have restartet på et tidspunkt imo.
-
vi kan spekulere fra i dag og indtil meddelelsen kommer. Vi ved det ikke. Andet det er mellem 7-14 dage
-
jeps, vi tålmodige QF investorer venter videre

-
jow det tror jeg også hvis de kan gøre det inden for rimelig tid.
-
om 14 dage er vi da i kurs 20 eller deromkring, hvis ikke der har været en melding
. -
kursen siver stille og roligt. ende med jeg får mine bonus bonus aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind