Aktiesnakken — Januar 2022
-
Emissionen i efteråret 2020 var også bare på et for højt niveau. Mcap var ret høj med tanke på den fase selskabet var i
-
ja, kan se den også steg til nye højder igen senere
-
Kender ikke de norske regler. Men i Dk heder det "til markedsvilkår". Det er typisk kun få procent under den gældende kurs
-
men umiddelbart gav den et godt dyk i kursen
-
Kursen var hypet aaaalt for langt op
-
både og
med den viden vi har nu, men snart er vi der igen, blot med mere viden den her gang -
sidst troede vi jo at vi var på ca. samme sted som nu

-
Ja hvis feederen går i stykker igen, så er der nogle folk i Skive der skal ud....
-
ja
-
Men mon ikke de har styr på det nu. Vil i hvert fald antage at sandsynligheden er ret høj for opnåelse af POC denne gang
-
jow, det SKAL de have! Om de så skal håndsortere plasten og nænsomt lægge det i shredderen

-
Så falder det hvis ikke ind under POC kriterium

-
øv

-
haha. Shorterne svarede lige igen med køb af en enkelt aktie. Synes de har tabt noget af pusten i dag.
-
De må værei gang med at tænke exit strategier igennem. På den anden side har jeg længe ikke kunne forstå at de stadig prøver når alt tyder på POC success. Ret ihærdige typer.
-
@troldmanden du nævnte for et stykke tid siden at de kunne have andre redskaber. Mente du de spiller på usikkerhed om en rettet emission
? -
Rocket jeg har ikke specielt meget viden indefor dette. Men hvis man følger den meme aktien GameStop kan man se shorterne lave alle mulige krumspring med både puts og calls og div andre redskaber
-
ok... og det er så også kun de lovlige.

-
Jeg er ikke selv med i de der intense GS grupper. Men har en kamerat der er. Og han mener de mere eller mindre kan bevise systemt i US er rigged som bare ind i h....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind