Aktiesnakken — Januar 2022
-
Aktier/Nordnet: Hård start på 2022 - højere rente presser dyre aktier https://www.proinvestor.com/investornyt/766155/aktier-nordnet-hard-start-pa-2022-hojere-rente-presser-dyre-aktier
-
Nå synes det vil være en anelse underligt hvis ikke den begynder at stige frem mod ons/fre hvor der forhåbentligt kommer den forløsning vi venter på
-
De er dygtige hvis de kan få folk til at smide hernede. Indtil videre meget begrænset omsætning.
-
Ja oms er faldet væk lieg nu. Har en enkelt fisker lige under 28,50
-
Du kan håbe på et hurtigt dip, men tror vi skal op så snart (hvis) der kommer en køber på banen. De klumper der er lagt ud, forsvinder sikkert som dug for solen. Rent spil for galleriet.
-
Ja jeg har sådan set også riiiiiigligt
Så det er netop blot hvis der kommer et læs ned -
Aktier/åbning: Nedgraderet Mærsk forlænger korrektion for C25 https://www.proinvestor.com/investornyt/766170/aktier-abning-nedgraderet-maersk-forlaenger-korrektion-for-c25
-
Nå vil hverken Bøhn eller shorterene sælge i dag. Så forsvinder volumen på sådan en dag uden nyheder
-
Ja, det er en noget søvndyssende forestilling! - Nå mon ikke interessen stiger nu tættere vi kommer på ons-fre.
-
Det skulle man mene
-
I min optik hedder det fra ons til mandag morgen
-
Hvad er der af TA modstande på vej op? Hvor højt kan vil flyve på POC
-
Godt spørgsmål, tror ikke der er nogle særlig modstand før lige under 40.... Men rent psykologisk tror jeg ikke den napper mere end 20-25% på en dag
-
Den bør (skal) bryde 40. Den har været i 82.
-
Enig, men kan jo godt stige over et par dage
-
Det bliver spændende at se hvor meet shorterne har tænkt sig at kæmpe for at holde den nede. Uden den store short mængden vil jeg sige den vil komme tættere på de 50 intraday.
-
ja, det bliver meget spændende at se deres ageren. De kan ikke katastrofe lukke samtidigt, for ja så flyver vi
igennem 50 også -
Men der bliver nok nye ting de kan spille på, så som en kommende emission, størrelsen etc.
-
nå jaja wishful thinking, nu skal vi lave have den poc i hus først

-
Ja jeg er stadig 99,9% sikker på der kommer en rettet tegning i løbet af 1. halvår. Det vil dog ikke hjælpe shorterne synderligt hvis det er en rettet emision der lukkes samme dag som den annonceres
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind