Aktiesnakken — Januar 2022
-
Tydeligt manden ikke har forstand på aktier
-
I know Reserven. Men hvis ikke der allerede er indlevet, så kan jeg ikke se hvordan de skulle kunne nå det til 23
-
De skal i gang med at bygge senest til sommer for at nå det!
-
de regner med 5-6 Q til at bygge en fabrik
-
Og så bruger man nok 6-12 mdr på at skale den
-
Synes du ikke der er mystisk hvis ikke de har ansøgt og de i dag har sagt 23/24?
-
Kender ikke de hollandskew myndigheder. Men der er ikke mange vesteuropæiske lande der kan få så kompleks en ansøgning igennem på så kort tid
-
Se også hvordan Tesla er blevet fanget i Tyskland
-
Fordi de kun har bygget fabrikker hvor der nærmest ikke er nogen miljølovgivning. 8US og kina)
-
Om alle omstændigheder
så er det meeeeget oppe over hvis de skal nå det til 23 -
så er vi tilbage ved realistiske
målsætninger.... -
Di læser ikke mine links!<br>
Fra https://www.commissiemer.nl/english <br>
<i>«Under Dutch law, the time allowed for the NCEA to prepare a mandatory advisory report is, in principle, six weeks.»</i> -
jeg gør mit bedste

-
Det er heller ikke en godkendelse de snakke om der
-
There is no statutory period for a voluntary advisory report. The competent authority and the secretary of the working group agree on a deadline, taking into account the competent authority’s project planning and whether or not public submissions are to be considered in the NCEA’s advice. The NCEA strives to meet a six-week deadline for voluntary advisory reports too.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind