Aktiesnakken — Januar 2022
-
Nå hvor meget har Bøhn så solgt i dag. Han misser en stor stigning for det han sælger ud
-
Enig @Reserven

-
haha præcis. Men med araberne vil jeg se det før jeg tror på det. De kan ændre holdning på et splitsek
-
Håber da Bøhn har fået solgt godt ud i dag. De brænder åbenbart i lommen på ham.
-
Med lidt held så kan POC annonceres næste fredag
-
ja, og måske FID på esbjerg nogle uger senere
-
Nå det var bestemt en god dag. Og for første gang ved vi rent faktisk hvilken dag forsøget er startet. Det havde jeg ikke toret
-
Så kommer vi nok til at stige i dagen op mod fredag næste uge. Vi ikke bliver overrasket hvis vi rammer 35 inden meddelelsen. med mindre Bøhn virkelig
bomber den ned -
Ja jeg læser det også som de er meget tæt på at begynde sorterings anlægget. Det kan måske tjene nogle penge inden resten er online
-
Det med 100% af UK tænker jeg blot er en gentagelse af tidligere efter de købte den anden halvdel. Jeg kan ikke se hvorfor de i UK skulle gå 100% alene. Det tror jeg ikke
-
Vel også første gang vi ser US mere er med licens/JV
-
@troldmanden, enig i din sidste om UK.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind