Aktiesnakken — Januar 2022
-
Vil nok udvandings mæssigt være det bedste for os eksisterende aktionærer. Ville være kedeligt hvis den skulle foregå til kurs 25

-
mjaaaa de bliver nød til at have mere polstring. også i forhold til at kunne lave partneraftaler. Ingen har lyst til at lave en deal med nogle hvor finanserne begynder at være for tight
-
Jeg tør godt tage et fint væddemål på der kommer en kap udv i år
-
Det godt være du har ret, men som det er lige nu, er det jo ikke noget at putte de ekstra penge i, lige nu og her.
-
Pensionisten

-
Men jo det er jo den næste del af rejsen der bliver rigtigt spændende, så lidt træls vi stadig slås med transport bånd og shredders!
-
Pensionisten der er meeeeeeget stor forskel på pris for en R&D enhed vs produktions enhed. Der er også brændt mange mio af i ennogie på at nå et færdigt produkt som kan betales af dig og jeg
-
Thats the nature of R&D
-
Men det var Bøhn der fik det talt op som en hurtig fabrik når han reelt ikke havde fået den testet af i stor skala
-
Men ja hvis vi taler lige nu med forøgede transport og råvare priser så vil fabrikken ganske givet blive noget dyre
-
De høje priser forventes dog at falde løbende hen over året efterhånden som logistik flaskehalsen bliver bedret
-
ahh cool! Mine forældres er også i materialet :-9
-
Hvornår fik han/hun taget op?
-
Hvis du læser mit indlæg i debatten i dag, så kan man se konkturen til noget stort
-
Det var også min vurdering sidst jeg kiggede
-
Ja den er vildt illikvid. Navnet er heller ikke skiftet endnu. Sker først til GF. Derefter vil jeg gene tro det kan gå raskt med kursen
-
80k i omsætningen eller noget, det gider jeg ikke rigtigt
-
Godt at høre fra en glad kunde. Der skal nok være enkelte der ikke er helt tilfreds. Sådan er det vel med alt. Har blot til gode at høre fra sådan en. Har kun hørt lutter positivt feedback på slutproduktet
-
Der er mange der er ekstra glade for taget i disse tider med meget høje elpriser. Så rykker ROI
-
ja det må da give salget et skub
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind