Aktiesnakken — Januar 2022
-
Dem ser jeg frem til. Takker for delingen indtil videre!
-
Børskommentaren i DN er lille andet end det sædvanlige vrøvlet fra Thor Chr. Jensen om QF.
-
Er nogen af de samme grundlæggere af QF og Wastefront der i Sunderland skal bygge lige ved siden af QF.
-
Tænkte det nok. Han har vel ikke ulejliget sig med at snakke med nogle fra ledelsen i QF?
-
Ok, interessant
-
NEJ, Thor Chr. Jensen har ikke ulejliget sig med at snakke med nogle fra ledelsen i QF!
-
ja, så kan nok ikke bruges til meget

-
Overskriften <i>«Hva er årsslutt på quantafuelsk? Er det i februar, mars eller april?»</i> siger alt!
-
ja
-
Tak for infi Hexia. Jeg har stor respekt for dem der laver en FA analyse og shorter ud fra det.
-
Hvis Thor Chr. Jensen ulejliget sig med at snakke med nogle fra ledelsen i QF, ville de fortælle ham noget positivt han måtte skrive, der ikke passer ind i hans værdensbilde af QF.
-
Vi skal bare have fixet feed tech i løbet af denne uge, så de kan begynde nyt POC slutningen/primo næste uge
-
Der er så mange andre ting der er koblet på POC at den skal bare i hus. Så kan man evt fortage en lidt større opgradering af shredder mm efter POC,
-
Ja. Håber de smider en opdatering, så markedet ikke går helt i selvsving med dårlige spekulationer de kommende par uger
-
Det er så om de gør det. Der kom jo heller ikke nogen meddelelse om at shredderen blev fixet sidste gang
-
Jeg har også meget STOR respekt for Hindenburg Research, og deres arbejde og flid med sine analyser . De er på Twitter: https://twitter.com/HindenburgRes
-
Men de må næsten skal ud at have en anden/større/mere kraftig shredder.Heller overdimensioneret
-
Nogen der ved om QF præsenterer på Carnegie Clean Tech Seminar i morgen? https://newsweb.oslobors.no/message/551061
-
pas
-
Lægger de det ikke altid om i dres IR kalender hvis de præsentere nogle steder?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind