Aktiesnakken — Januar 2022
-
I dec kørte de på en af linjerne og shredder brød ned
-
Her i jan har de så kørt på en anden linje indtil et eller andet gik galt i "feeding system"
-
Så de har ikke kørt sammetid men hver for sig
-
Hele fabrikken stopper (alle 4 linjer) hvis feedstock system bryder ned. Det er udfordringen med skive fabrikken. At der kan opstå one point of failure
-
Det skal helt sikkert designes anderledes på de store fabrikker
-
Og så skal man sørge for at have et reservedels lager der kan dække stort set ALT ved deedstock systemet så man hurtigt kan udskifte komponenter
-
tror kun det shredderen der er delt
-
og 1 transport bånd til 2 reaktorer
-
Men det er nu lidt skræmmende at feeding system nu har været nede to gange når det nu skulle kunne klare 4 linjer på en gang. Det er jo først når man kører tæt på kapacitet at der skulle komme nedbrud. Nu 2 nedbrud på 25 pct kapacitet!
-
Præcis TOP. Der er tydeligvis noget der skal opgraderes. Som ikke blot er en quick fix. Det forenter jeg de melder ud på et tidspunkt
-
ja og når de nu har kørt en test med forskellige plastik i tiden før "opgraderingen", så er det lidt bittert at fejlen først viser sig nu.
-
FIT investment må også ud med en update i dag
-
-
" but the key issue is that the chemical recycling part of the process works as intended". Det kan jeg kun give dem ret i.
-
Of course it would be better if Proof of Concept milestone was announced. I believe what we got is the second best, with some news exceeding market expectations of Proof of Concept.
-
Det passer jo ikke det der. Der er IKKE kommet nyheder i dag som overgik markedet forventninger.
-
At FIT og Pareto ligefrem havde forventet en positiv kursreaktion har jeg godt nok svært ved at se.
-
Jeg bryder mig ikke om når man ikke kan kalde en spade for en spade
-
Nope. Men omvendt har han lavet den blog af en grund, og det er for skabe traction omkring hans investeringer, så man må jo bare læse den i det lys.
-
Så nu har vi svaret hvorfor aktien åbnede i plus. Der var noigle der sendte investor update ud hvor de direkte nævnte de forventer den stiger på dagens nyhed. Det er vitterligt mig ubegribeligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind