Aktiesnakken — Januar 2022
-
Han siger ikke det virker om en uge
-
men "shortly".
-
Det er jo tilliden der igen igen lider et knæk
-
Shortly > Soon
-
Jeg tror vi får svaret kl. 9.00 når markedet åbner om der folk der mister tilliden. Det er jeg ret sikker på, desværre.
-
Jeg havde da gerne set PoC i dag, men omend det skete i dag eller inden udgangen af januar er i og for sig ligegyldigt på den lange bane.
-
Aktier/tendens: Ørsted kan bidrage til afdæmpet comeback https://www.proinvestor.com/investornyt/761939/aktier-tendens-orsted-kan-bidrage-til-afdaempet-comeback
-
Det har jeg haft længe
-
det er desværre ikke noget der pynter på historikken i min optik
-
2 ud 4 linjer.
-
Bugger....
-
Daytradere jeg forstår din frustration. Men dette er alt andet lige positive nyheder, en lille mekanisk fejl, men 2 linjer producerer altså nu med fuld styrke. Plus soon er skiftet ud med shortly POC, dette er positivt selvom den kan misforståes og vi måske havde forventet POC i dag

-
Kun feedingstocksystemet igen.. det er positive nyheder

-
Argh. kan desværre ikke sige jeg er super overrasket. Så skal roadshow bruge til at berolige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind