Aktiesnakken — Januar 2022
-
Ja det må jo ende som aske/sod (opbygningen af partiklerne), så det lyder da som en plausibel fortoldning.
-
fortolkning
-
Sikker en masse god debat det tager lidt tid at læse op på

-
Reserven i Dk starter de fleste produktions skift kl 0700. Mange køre det som 3x8 timer
-
Når man så køre 24/7 så er det ofte 5 holds skift. Hvor man har 2 weekendskift af 2x12 timer
-
Hvis vi går knap 10 år tilbage tilbragte jeg en del tid sammen med IR ansvarlige, CEO og CFO fra div selskaber. Har også solgt IR løsninger til noterede selskaber. Blot lige for lidt mere om min baggrund
-
Der bliver bestemt ogsp holdt roadshow på bagkant af dårlige nyheder. Der er den næste endnu mere vigtigt at få talt med analytiker og de største investorer. For at forsøge at undgå de læsser alle aktier ud
-
I og med der pt hverken er meddelt POC, eller mislykkedes POC, så finder jeg det stadig ret mystisk de har kaldt ind til Roadshow på onsdag. For så længe der ikke er opnået POC, så kan der jo vitterligt opstå nye tekniske problemer. Ala shredder eller mere alvorlige
-
Vi ved det ikke
-
Så jeg kan læse det ind i bå
de en positiv og negativ scenarie -
Og derfor er jeg blevet mere usikker nu, end inden den indkaldelse til roadshow. For enig, det vil væ
lre lidt mystisk med den afholdelse hvis ikke de er blevet afgørende mere kloge på om de kan opnå POC eller ej -
Husk, fabrikken kører stadigvæk, så vidt vi ved. Måske er de for selvsikre, men pt. kan det ikke være et dårligt tegn.
-
Hvis ikke den kørte kan jeg godt forstå din tvivl <b>TM</b>. <br>Som vi tidligere har vendt, så er der ingen vej udenom, går noget galt/kaput SKAL de asap. lave en fondsbørsmeddelelse. <br>Derfor kan de ikke gå hen og booke møder med stor investorer og andet godt folk på forhånd for det.
-
@troldmanden, da jeg studerede på 1970-tallet, havde jeg sommerjob som operatør i 24/5 production på en datacentral med 3x8,5 timer skift med 1/2 time overlap for rapport. Skiftene var 06:00-14:00 & 14:00-22:00 & 22:00-06:00, men vi måtte komme ca 1/2 time før skiftstart for at få status og rapport om alle jobs der kørte fra skiftet der gik af, der gik så snart rapport var aflagt. 24/5 produktionen startede søndag 22:00, og sluttede fredag 22:00.
-
Den gang var meget med hulkort, disketter og magnetbånd + printere der skrev ud masser af papir. Vi var mindst 2 operatører per skift, og der var kun meget at gøre på dagskiftet når kunder og programmerere var online. På natskiftet sov vi på skift i gode stole

-
Lyder som gode tider @Reserven
Da jeg er fra 1975, har jeg ikke stiftet bekendtskab med hulkort, men disketter, bånd og printerpapir i massevis! -
ja, så længe fabrikken kører er intet nyt = godt nyt.
-
Hos os skiftes der 07-15-23. I weekenden 11-23. Sådan har det også være på en anden virksomhed jeg kender. Men reelt kan man lave det som man vil. Men hovedparten af industri ansatte
starter kl 07
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind