Aktiesnakken — Januar 2022
-
Nogle huller i loggen NordNet = NN? Den = loggen til Euronext https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010785967-MERK#intraday-prices
-
Nogle huller i loggen til NordNet = NN? Den = loggen til Euronext https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010785967-MERK#intraday-prices
-
Ja downloaded loggen kort efter ("vis mere") og der manglede 4 minutter, den er sikkert ok, har bare ikke gidet at tjekke op, jeg kunne ihvertfald i den log jeg downloaded se at der blev hældt 2x ca 60 k ud, mens der på grafen blev handlet omkring det dobbelte
-
ja NN=nordnet
-
- den er sikkert ok nu. Men tjekker da lige.
-
14.59.12 der bliver der handlet 60391
-
15.01.44 bliver der handlet 58659
-
Og så ser det eller ret stille ud i NN loggen
-
men kan se at grafen nu matcher de antal
-
QF kører 24/7 produktion, sandsynligvis med 3 skift per dag á ≈9 timer, da det må være lidt overlap mellem skiftene. Vi ved ikke når QFs morgenskift i Skive starter, men sandsynligvis mellem 6-7 om morgenen. 24/7 production-skift plejer bevist at starte og slutte udenfor myldretiden.
-
<b>@troldmanden, min forståelse er at du arbejder i et firma der har 24/7 produktion. Når starter morgenskiftet hos jer?</b>
-
Vi ved ikke hvad der skal til for at opnå PoC, men la os antage at det er minimum 7 dage (168 timer) sammenhængende fuld production på 1 linje. Skulle QF ha meldt PoC før jul, dvs. senest om morgenen torsdag 23.12.2021 før OSE åbnede, må QF senest ha startet det PoC forsøg (1) da morgenskiftet gik på torsdag 16.12.2021.
-
Børsmeddelelsen https://newsweb.oslobors.no/message/550267 23.12.2021, 08:00:00 siger inddirekte at DA sidste PoC forsøg måtte stoppes fordi schredderen gik i stykker, og det da sandsynligvis <24t før PoC var opnået.
-
Og det er så sikkert sket den 22 at shredderen gik i stykker
-
Det der tidligere har forhindret PoC, er opbygning av ASKE i systemet over tid. Hvis QF ikke har set det under PoC forsøget (1) der kørte i næsten 7 dage, heller ikke da de producerede mellem jul og nytår, og heller ikke efter at de started op igen efter nytår, kan QF nu være veldig nær 100% sikker på at de nu opnår PoC. Startede production efter nytår op igen senest med morgenskiftet mandag 03.01.2022, vil QF have PoC før OSE åbner mandag 10.01., og det tror jeg de har.
-
22.12.2021, blot meddelsen sendes ud den 23.12.2021 kl 8.00
-
Enig i din konklussion
-
vi har desværre ikke observationer før den 5/1 så vidt jeg husker ude fra skive, så vi kan ikke med sikkerhed sige at det har kørt mandag og tirsdag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind