Aktiesnakken — Januar 2022
-
hah, ja hvad pokker, stadig billigere end da du solgte
-
Men godt nok klodset håndteret
-
Det her kan vise sig at være noget af en bombe med brændende lunte. Jeg tager alt tvivl i mig omkring Hermann siden han
fik ret. -
Haha ja den første blok jeg solgte i 34,36. Det var dog dem jeg fik tilbage i går på nær lige en lille sjat. og så købte jeg mere
-
Har egentligt 10% mere at købe for. Meeen vil gerne have den ned....
-
hmm ja, intet er sikkert endnu
-
Jeg er glad for mit køb i 33 nu troldmanden

-
ja det var bestemt ikke dumt. Den der ødelagde nok muligheden for at fiske dernede. Med mindre der altså ikke kommer den der meddelelse ud senest mandag før åbning
-
Ikke om jeg fatter deres IR måde at agere på ved at sende sådan en invite ud nu
-
nej lyder sku mildest talt lidt mærkeligt
-
også ret kort varsel?
-
for dem der evt. skulle komme til det roadshow
-
så det har da alle indikationer af noget under op sejlning
-
eller er det bare mig...
-
Nargh det er analytikerne vant til. Det kan jo være med 30-60 min varsel
-
nope Bo
) -
B-)
-
Jeg har selv deltaget aktivt
på mange af den slags præsentationer i danske biotech selskaber og Vestas -
Hvorfor sender de ikke en public IR link ud? Præsentationen bliver vel vist online live?
-
Modsat hvis de er løbet ind i et issue som gør det ikke kan nås indnefor de næste 14 dage,
Så skal de også stille op til en præsentation.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind