Aktiesnakken — Januar 2022
-
jeg forventer at høre fra dem omkring den 10 januar

-
Så i 2 er på samme boldgade der. Spændende hvad der sker med kursen hvis så der ikke er kommet noget den 11. Kan jeg så skovle billige aktier op

-
sandsynligvis
-
selvom de jo allerede er billige

-
hvilket minder mig om der jo kom en tankvogn sidste weekend. Den ved vi ikke om er blevet fyldt
-
Tænker at de gik i gang med POC omkring den 15. december og den 23 melder de ud omkring problemer med Shredderen som skal fixes førend de genoptager produktion. Da det ikke lyder som om at der har været produktion over nytåret, så er den tidligst startet op i mandags den 3/1. Hvis de så før shredderen gik i udu havde kørt i 7-8 dage, så skal vi vil minimum hen til mandag den 10/1 førend vi er på samme stadie som før shredderen. D.v.s. forhåbentlig nyt omkring slut næste uge. Er det helt skævt?
-
Det afhænger af POC længde. Fra på Mandag og indenfor de næste to uger hvis det går efter plan. Og helt korrekt det kan være hver dag efter Mandag.
-
...eller selvfølgelig Mandag efter børsluk
-
Der sker ikke det voldsomme i aktien i dag
-
Nope alle holder vejret. Sålænge den trender opad er der ingen brok
herfra.
-
link
-
Quantafuel – Just Announced Management Road Show for Next Wednesday – Proof of Concept Announcement Soon?
We just got an invitation to Quantafuel management roadshow for the next Wednesday 12.1. The roadshow is organised by our Norweigan broker. QFUEL might be doing similar venues with other brokers too. This could be very positive. It is unlikely that the QFUEL management would be doing a roadshow presentations without any news on Proof…
Fit Investment Ideas (fitinvestmentideas.com)
-
"This could be very positive. It is unlikely that the QFUEL management would be doing a roadshow presentations without the news on Proof of Concept. "
-
tjaee, det ville da helt sikkert være et plus for dem !
-
hmmm
-
Jeg forstår godt hans rationale for det bud. Det vil også være lidt dårlig timing at holde roadshow uden POC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind