Aktiesnakken — Januar 2022
-
jeg mangler kun at købe 3% tilbage af mit swing + det antal jeg akkumulerede på swinget
-
3% i forhold til samle antal i min pf
-
så på den måde har jeg ikke så travlt. Det var mere da jeg stod uden 25%
-
Aktier/åbning: Ørsted fortsætter nedturen i svagt marked https://www.proinvestor.com/investornyt/760625/aktier-abning-orsted-fortsaetter-nedturen-i-svagt-marked
-
Ja de 3% kan du godt holde igen med
mit næste køb øger hele min QG beholdning med næsten 50% så jeg vil egentlig gerne have fingre i den, og så kan det være der skal akkumuleres lidt næste uge alt efter hvordan det går -
Og Wupti der fik jeg dem så
-
Tillykke med dem. Men du behøvede da ikke sætte en prope i....;-)
-
Der var en god sjat ja
men det var ikke mig det hele trods alt 
-
Hermann fra finansavisen.no er ham der angiveligvis to gange har fået kontakt og noget tæt på insider viden af QF. I dag fabler han om at POC målet er overskreden og kalder Qf for en spade. Jeg synes ikke han virker til investor profilen der kan få prioriteret taletid med QF. https://finansavisen.no/forum/thread/144176/view/0/0?page=6
-
Hvis han har definitionen på around year end må han da meget gerne dele det med os andre
men indtil han har det, så er han da slet ikke i sin ret til at melde hvornår noget er overskredet eller ej 
-
Reserven har tillid til ham, og jeg har tillid til Reserven

-
Læs evt. hvad reserven skrev i aftes. Herman er OK. Og jeg har også læst hvad Herman har skrevet tidligere gennem over et år, han er OK imho.
-
omkring årskiftet er nok meget subjektivt hvad det er
-
MEN jeg er på ingen måde enig i den udlægning der er mange der har. At "around year end" KUN gælder en uge på hver side. Så hvis ikke der kommer POC meddelelse seneste mandag morfgen inden åbning så har de overskredet endnu en deadlne
-
Så snæver er den periode ike. Dec-januar er omkring årsskiftet
-
ja men iflg. hvad?
-
31 januar er for mig ikke omkring årsskiftet
-
men der er nok ingen fast defination så det kan jo være hele året

-
Der er ikke andet end at vente. Mit bude har hele tiden været fra ultimo næste uge til ultimo uge 3
-
Og sker det kommer der en del nervøse og sælger den under 30 inden da
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind