Aktiesnakken — Januar 2022
-
Aktier/tendens: Rolig start i vente med fokus på Mærsk https://www.proinvestor.com/investornyt/760608/aktier-tendens-rolig-start-i-vente-med-fokus-pa-maersk
-
Noget af det sværeste er at få sorteret plastikken. Så HVIS de kan gøre hvad de siger de kan, og det i tilpas hastighed/volume pe dag, så er det en breakthrough
-
Det QF så reelt burde gøre er at opkøbe det selskab der ejer patentansøgninge
-
Kan se Kjetil Bøhn fik solgt små 50k aktier i Tirsdags. - Det gættede jeg da meget godt at det var ham

-
ja du gjorde. Det var den
100K blok der blev splittet i 20k blokke -
Hvor meget har han tilbage?
-
Det er s lidt skidt han sælger nu her.....dec mener jeg kunne forklares. Men nu her lige inden.....hmm
-
2,4 mio ca.
-
han skal vel have nogle flere kyoto aktier

-
men ja, lidt besynderligt han ikke venter en uge eller 2.
-
Men ja han har en speciel måde at sælge dem på, så tydligvis viser han ikke har proff folk til at hjælpe ham
-
ja
-
havde han nordnet kunne han lægge en iceberg ordre ud med åben volumen ie. 1000
-
istedet for at smide 100K blok som skræmmer alle de små væk
-
ja. og det ville en proff også vejlede ham i
-
Jeg prøver at samle ekstra op i 33, så må vi se hvornår den kommer dertil. Bliver også de sidste jeg supplerer med

-
Dem skal du nok få tror jeg. Lige nu nyder robotten at der handles med 2% spread
-
Er det her en gammel nyhed?https://energiwatch.dk/Energinyt/Cleantech/article13607761.ece
-
Ja den kom lige før nytår
-
Jeg mangler at købe lidt tilbage samt de ekstra penge jeg har fundet på kistebunden. Så jeg fisker under 33 og 32
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind