Aktiesnakken — December 2021
-
ja sådan en shredder burde vel være "low-tech" som vel relativt hurtigt kan fixes. Hvis ikke allerede.
-
ja du har ihvertfald markedet imod dig

-
Min tanke er at journalisten har misforstået noget. Jeg har ret svært ved at se noget så simpelt som en scredder skulle være årsagen til POC glippede første gang. Og at der skulle bruges over 30.000 manhours på at fikse problemet. Alle i branchen benytter jo en scredder. Alle mekaniske mm
-
Han bekræfter også det med ferien.
-
det er jo et poc forsøg fra sidste uge
-
ikke sidst med KB
-
de started poc vel omkring den 14/15 dec er mit gæt
-
og efter nogle dage er shredderen gået i udu
-
den skal fixes og starter man et nyt poc forsøg
-
så det han bekræfter var vel at de sigtede efter afsluttet POC i dag eller imorgen, hvis det var lykkedes i første hug
-
Det er ikke sådan jeg læser Reservens kommentar?
-
Så tror jeg du læser den forkert.
-
Hvis de er det første POC forsøg, så er det det der blev fortaget i juni
-
ja det kan næppe være relevant i dag
-
det med shredderen fremgår jo også af pressemed. fra i dag
-
ellers skulle det være anden gang shredderen går i stykker

-
hmm ja de er jo også det der ikke giver mening for mig. Måske du har ret. Svært når vi ikke har læst hele artiklen
-
Fra pressemeddelelse dags dato: "We are currently doing some repair work for the
shredder, i.e. the unit transforming incoming plastic feedstock into a
suitable format for feeding into the reactors and will shortly resume
production. " -
mao. de havde start POC forsøg op og shredder gik kaput efter flere dage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind